GYIK

Ebben az szekcióban kérdésére ügyfélszolgálatunk megkeresése nélkül is választ találhat.

Rendelését a kívánt termék kiválasztásával, majd az ezt követően megjelenő űrlapok segítségével tudja leadni. A rendszer megjeleníti az aktuális árat, majd Ön a kosárba helyezheti, majd megrendelheti a terméket.
A gyártási határidő minden termék, és darabszám esetén eltérő. Kérjük válassza ki a terméket, és rendszerünk azonnal felkínálja a választható átfutási időt.
Regisztrációt a belépés gomb megnyomásával érhet el. Vagy a http://netnyomda.hu/regisztracio url megadásával.
Ha reklamációs igényt szeretne benyújtani azt e-mailben az info(kukac)netnyomda.hu címen teheti meg. A reklamációkat azonnal kivizsgáljuk, és pár napon belül írásban reagálunk. Ezután e-mailben kérjük - a reklamáció fajtájától függően - hogy max. 50 db-ot a kifogásolt termékből a megrendelési szám feltüntetésével küldjön el a lenti címre: netnyomda.hu 4400, Nyíregyháza Rákóczi útca 98. A postai költségeket, mint ahogy a mellékelt példányok visszaküldéséből származó kiadásokat, sajnos nem tudjuk vállalni. Postai bélyegzés nélküli csomagokat nem veszünk át. Kérjük vegye figyelembe: Ha a hibák nem elég meggyőzőek a reklamációra, a példányok felülvizsgálata után FLYERALARM visszakövetelheti a teljes árut. A minőségbiztosítási részleg a reklamáció ill. a hibás példányok beérkezése után, a lehető legrövidebb időn belül, kapcsolatba lép a megrendelővel. A panaszok elküldésének határideje Hibás termékek reklamálása esetén, kérjük vegye figyelembe a következő határidőket: Határidők a fogyasztók számára: 2 héttel az áru átvétele után. Határidők vállalkozók számára: 7 munkanappal az áru átvétele után. Kérjük hogy a hibákat, hiányosságokat ezeken a határidőkön belül reklamálja. A határidőn túli reklamációt sajnos nem tudjuk elfogadni. Szín eltérések Még a legmodernebb nyomdai gépeknél is előfordulhatatnak enyhe színbeli eltérések. A nyomtatás eredménye számos tényezőtől függ, többek között a különböző gyártóktól származó papír minőségétől, annak fehérségétől a szálak irányától, illeve hogy matt vagy fényes. A nyomda földrajzi helyzetéből adódó, különböző éghajlati viszonyok, úgy mint a hőmérséklet és a levegő páratartalma is befolyásolják az eredményt. Ezen okokból adódó szín eltérések a tolerancián belül esnek így nem számíthatók reklamációnak.
Online nyomdai portálunkon keresztül, pár kattintással megrendelheti kedvenc nyomdai termékeit. A teljes folyamat (online rendelés, grafikai feltöltés, grafikai elfogadás) online zajlik a rendelés leadásától egészen a szállításig.
Munkatársaink munkaidőben várják érdeklődéseket. Telefonon a +36 70 3644 066 telefonszámon, e-mailben pedig az info(kukac)netnyomda.hu címen.
Munkatársaink munkaidőben várják érdeklődéseket. Telefonon a +36 42 459 929 telefonszámon, e-mailben pedig az info(kukac)netnyomda.hu címen.
Rendelés leadását követően munkatársaink ellenörzik az elküldött grafikákat, ha minden rendben van akkor e-mailben érkezik visszajelzés. Ezt követően kérhető díjtalan online proof a termékről. A gyártás indítását követően következik a komplettírozás, dobozolás majd a csomagszám küldése e-mailben. A megrendelés megérkezését követően munkatársaink e-mailben vagy telefononban érdeklődnek a megrendelés minősége kapcsán.